Nieuw chocoladelogo versterkt promotie Land van Maas en Waal
Er is een nieuw chocoladelogo om het Land van Maas en Waal te promoten. Dit nieuwe streekproduct presenteerde wethouder Marieke van den Boom-Witzel voor het Bourgondisch Fruitwandelen (onderdeel van Dijkensport) aan de aanwezige bestuurders en gasten. “Ik ben trots op dit mooie en lekkere product van de plaatselijke chocolaterie Tweeling. Ook dit draagt weer bij aan de promotie van ons mooie Land van Maas en Waal” aldus de wethouder.
Uniek en smaakvol
Het nieuwe chocoladelogo is met zorg ontwikkeld om het Land van Maas en Waal op een unieke en smaakvolle manier te promoten. Marijke Hendriks en Jolanda Theunissen van chocolaterie Tweeling uit Beneden-Leeuwen creëerden dit product in nauwe samenwerking met gemeente West Maas en Waal. Stichting Bureau Toerisme coördineert de streekmarketing. Dit initiatief bouwt voort op eerdere successen, zoals de lancering van een chocoladereep in de vorm van de megaletters #LandvanMaasenWaal in samenwerking met chocolatier Bonboda en gemeente Druten.
Streekmarketing Land van Maas en Waal
"In het kader van de streekmarketing van het Land van Maas en Waal zijn er al diverse producten ontwikkeld die bijdragen aan de herkenbaarheid van de streek," aldus Caroline Scholtens van Bureau Toerisme. "Het is leuk om te zien dat steeds meer ondernemers de streekmarketing omarmen en hun steentje bijdragen." Streekmarketing Land van Maas en Waal is een initiatief van de gemeenten Druten en West Maas en Waal.
Het chocoladelogo is vanaf zaterdag 31 augustus te koop bij chocolaterie Tweeling in de Zandstraat in Beneden-Leeuwen.